Cum si de unde poti cumpara ceara de albine. Vrei să cumperi ceară de albine? Iată ce îţi recomand…

    Graţie internetului este mai uşor că niciodată să cumperi ceră de albine. Cu ajutorul a câtorva clicuri poţi avea livrată ceară de albine în câteva zile direct la uşa ta. Dar mai întâi de asta trebuie să te hotărăşti ce tip de ceară îţi trebuie.

      Te-ai hotărât?

      Iată câteva recomandări:

-Blocuri din ceară de albine ( modalitatea cea mai ieftină de a cumpără cantităţi mari)
-Tablete din ceară de albine ( sunt foarte uşor de folosit)
-Foi, faguri cu manoperă ( sunt ideali pentru a face rapid lumânări)

Eşti nou şi nu ai mai cumpărat ceară de albine? Iată câteva detalii pe care ar trebui să le cunoşti înainte de a cumpăra:

      Ce ar trebui să ştii despre ceara de albine colorată

      Cera de albine poate avea culoare galben-aurie sau albă ca zăpadă. Motivul fiind… Ceară este secretată de albinele lucrătoare prin glandele de pe abdomenul lor. Atunci când este produsă pentru prima dată, fulgi de ceară au culoarea alb, un alb translucent. Aceasta este adevărată culoare naturală pe care o are ceara de albine. Dar aceasta nu rămâne aşa pentru mult timp .

     După ce este clădită şi se formează fagurele aceasta începe să capete o culoare gălbuie datorită propolisului şi polenului. Fagurii vechi devin din ce în ce mai negri asta datorită şi faptului că în ei a fost crescut puietul. Un fagure vechi se cunoaşte după culoare. Prin topirea fagurilor vechi se va obţine ceară de culoare închisă chiar şi după ce s-au elimnat toate impurităţile. Dar acest sort de ceară este rareori vândută de comercianţi.

    Ceara de calitate provine de la faguri noi şi capaceala pe care o tăiem atunci când extragem mierea. Capaceala poate fi de un alb imaculat dacă fagurele este scos din stup la scurt timp după ce albinele eu capacit mierea.

Cum si de unde poti cumpara ceara de albine
Fagure căpăcit

    Chiar dacă toată ceară ar proveni din capaceala şi fagurii noi tot ar avea o uşoară tentă gălbuie. Ceară de albine pură, netratată NU va fi niciodată albă. Dacă vezi blocuri de ceară albe atunci sigur ceara a fost tratată, probabil chimic cu substanţe precum clorul sau filtrată sub presiune mare. E în regulă să foloseşti un astfel de produs dacă se potriveşte scopurilor tale. Dar acesta va fi lipsit de aromă dulce şi delicată pe care o are ceara de albine naturală.

     Cumpără ceară de albine de la apicultori

   Ceara de albine este adesea vândută sub formă de blocuri, tablete sau faguri cu manoperă. Dacă vrei să cumperi blocuri din ceară de albine atunci încearcă să cauţi un apicultor local de la care să poţi cumpăra sau o asociație apicolă. Nu foarte mulţi apicultori produc ceară sub formă de tablete sau faguri (fâsii de ceară). Cel mai adesea vei găsi ceară sub formă de blocuri mici.

    Ce poţi să faci cu ceara de albine?

    Ceara de albine poate fi folosită pentru a face: lumânări, balsam de buze şi săpun cu ceară de albine. Toate aceastea pot fi făcute acasă fără a avea nevoie de foarte multe ingrediente și maşini.

  1. Caut ceara de albine pt lumânări aprox 20 kg pînă în 18lei kg.nu ma intereseaza culoarea..