Toţi prisăcari ar trebui să aibă  cărți apicultură  în bibliotecile lor. Indiferent de cât timp practici apicultura se vor ivi situtati în care vei avea nevoie de informaţii, nu vei înţelege comportamentul albinelor, mai cu seama dacă eşti începător şi astfel cărţile de apicultură pot fi de ajutor. 🙂

     Indiferent dacă le înţelegem sau nu, albinele întotdeauna se comportă exact aşa cum Mama Natură le-a programat. Probabil te gândeşti că prea multe cunoştinţe strică, nu există aşa ceva. Având o biblioteca în care ai şi cărţi de apicultură te va ajută să minimizezi surprizele. În cazul în care sunteţi interesați de albine aveţi posibilitatea de a urmări şi blogul meu. 🙂 Pe de altă parte, multe dintre aceste cărţi oferă o lectură pe cinste şi dacă nu eşti deja apicultor, te va tenta ideea de a deveni unul. Dă click pe imaginile de mai jos ! Cumpără cărți apicultură !

Recomandări cărţi apicultură

  Recomand această carte începătorilor dar şi prisăcarilor mai experimentaţi. Anul apariţiei este 2000. În carte sunt prezentate pe larg anatomia albinei, dezvoltarea puietului, înmulţirea prin roire, întreţinerea coloniilor şi multe alte informaţii de care un apicultor începător ar avea nevoie. Se discută pe larg bolile albinelor, cazuze şi tratamente, paraziţi, pot spune că este una dintre cărţile mele preferate de apicultură pentru că îţi oferă multe detalii despre familia de albine, cum să combaţi bolile puietului, depistarea bolilor şi prelevarea probelor.

carti apicultura

   În apicultura productivitatea este influențată în mare parte și de vârsta mătcilor. Regina este elementul principal care contribuie la performanța apicolă. În acestă carte vei gasi toate informațiile necesare despre creșterea și împerecherea mătcilor. În carte vei  afla mai multe despre matcă. Când un stup rămâne fără matcă primăvara sau în timpul sezonului apicol mătcile de rezervă te vor salva.

carti apicultura

   Recomand acestă carte celor care debutează în apicultura. Stupul orizontal a fost folosit mult timp. Este foarte ușor de manipulat. În carte îți sunt prezentate toate informațiile pentru achiziția sau construirea de stupi orizontali.

carti apicultura

    Menirea cartii este sa iti ghideze primii pasi in domeniul apicol, dar chiar si cei cu experienta in cresterea albinelor vor gasi in acest ghid informatii valoroase. Sunt tratate si prezentate toate aspectele si problemele ce sunt intalnite in activitatea de zi cu zi a apicultorului. 

albinaritul pentru incepatori